El canvi d'ubicació del Firastiu d'enguany, que ha passat del carrer Abat Oliva al tercer tram del Passeig, ha rebut el recolzament del públic, molt més nombrós que en edicions anteriors, i dels comerços que hi han exposat, que "majoritàriament han mostrat la seva satisfacció amb el canvi", segons ha assegurat la presidenta de la UBIC, Tània Infante.
De fet, segons ha reconegut la pròpia Infante, "a partir de demà començarem a treballar per ampliar la zona de la fira, i habilitar per als vianants alguna de les vies de trànsit de cotxes, com la de baixada en el tram del Passeig o el pas de vianants que l'uneix amb la plaça Espanya".
"La nostra voluntat hauria estat fer-ho enguany, però hem tingut poc temps per preparar-ho amb l'Ajuntament i hi havia inconvenients, com el trànsit del bus urbà, que requeria estudiar-ho amb deteniment", ha afirmat la presidenta de la UBIC.
El Firastiu, amb 26 parades de comerços, majoritàriament de roba i complements, i 3 de establiments d'automoció -situats al carrer Primer de Maig-, ha fet el canvi al Passeig per quedar-s'hi i ampliar l'exposició. "Hi han hagut establiments que no han pogut entrar al Firastiu, i mirarem que això no passi el proper any", ha afirmat Infante
Botiguers i públic recolzen el trasllat del Firastiu al Passeig
La UBIC ja pensa en ampliar l'àrea de la fira i habilitar les vies properes per als vianants
Ara a portada
-
Societat La Moreneta surt en processó per primer cop aquest segle davant milers de persones a Montserrat Redacció
-
Societat S'estrena un documental sobre la vida dels monjos de Montserrat després de dos anys de rodatge Redacció
-
Economia Una entitat assegura que l'Escorxador del Moianès sacrifica més del doble de porcs diaris permesos Redacció
-
-

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 15 de setembre de 2019 a les 22:08
Actualitzat el 15 de setembre de 2019 a les 22:13
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible