Callús acollirà les jornades «Callús en 3D» el cap de setmana

L'objectiu de les jornades "Callús en 3D" és recrear el poble en versió virtual des d'on interactuar

Publicat el 01 de març de 2011 a les 20:56

Es tracta d'una trobada de dos dies, oberta a tothom, on s'impartiran tallers teòrics i pràctics per tal d'elevar els edificis d'aquesta localitat en tres dimensions.

L'objectiu de les jornades "Callús en 3D" és recrear el poble en versió virtual per tal que, a partir d'aquí, els usuaris puguin interactuar entre ells i amb les administracions i serveis locals.

Els tallers seran dirigits per professionals de l'empresa del Maresme OtherSideMirror, que desenvolupa teràpies de realitat virtual per a la cura del sedentarisme.

Els tallers es portaran a terme dissabte, matí i tarda, i diumenge al matí.

Per participar a les jornades cal inscriure's abans de dijous 3 de març a la Fundació Aplicació de Callús, al correu electrònic jornades3d@callus.cat, o bé al telèfon 93.693.00.16 (de les 16 a les 20 hores).