Degut a la situació excepcional per la crisi sanitària causada per la Covid-19, l'Ajuntament de Callús va aprovat el 8 d'abril reformular el calendari fiscal de l'Ajuntament en benefici dels contribuents i aprovar un seguit de mesures extraordinàries, que inclouran també una partida pressupostària nova per ajudar a fer front a la pandèmia.
Les principals mesures fan referència a la modificació del període de pagament voluntari de l'Impost de Béns Immobles (IBI) de naturalesa urbana no domiciliats, que serà del 4 de maig a l'1 de setembre de 2020. En un pagament fraccionat, el primer període tindrà lloc l'1 de setembre de 2020, i el segon, el dia 1 de desembre de 2020; i també del pagament de l'impost de vehicles de tracció mecànica (IVTM), que s'ajorna fins el dia 2 de juny de 2020.
El consistori també ha aprovat la suspensió temporal de cobrament de les quotes de la Llar d'Infants i l'Escola de Música de Callús mentre la prestació del servei es mantingui interrompuda. Així mateix, s'han retornat part de les quotes referents al mes de març. El cobrament de lloguers municipals ha estat també suspès.
S'obrirà també una línia d'ajuts per compensar la taxa d'escombraries pels dies en què els establiments comercials hagin hagut de romandre tancats. La taxa d'ocupació de l'espai públic de bars i terrasses seguirà sense cobrar-se, igual que durant els anys anteriors.
Callús aprova un paquet de mesures per fer front a la crisi del coronavirus
Des de l'ajornament del pagament d'impostos fins al retorn de part de les quotes de les escoles municipals
Ara a portada
-
-
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
Publicat el 22 d’abril de 2020 a les 21:39
Actualitzat el 22 d’abril de 2020 a les 21:44
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible