Caprabo ha iniciat la comercialització en els seus supermercats dels Formatges Muntanyola que elabora la Fundació Ampans. D'aquesta manera, les dues entitats reforcen el seu compromís de col·laboració que continuarà amb la introducció, aquest exercici, dels vins Urpina que també produeix la Fundació Ampans.
Ampans va impulsar el 2012 la creació d'una formatgeria artesanal a Ca l'Urpina, a Sant Salvador de Guardiola, des d'on elabora varietats de formatge artesà de cabra, búfala, vaca i ovella, en la qual deu persones amb discapacitat intel·lectual empleades per la Fundació s'ocupen de la cura del ramat, la seva munyida, l'elaboració i la curació dels formatges. Formatges Muntanyola produeix catorze varietats de formatge, algunes de les quals han estat premiades en els certàmens més reconeguts del sector: World Cheeses Awards (Donosti), Gourmet Quesos (Madrid) i Fira Làctium (Vic).
Cal recordar que el passat juliol Caprabo i la Fundació Ampans, van anunciar un acord per a l'obertura, a Manresa, del primer supermercat de Catalunya gestionat de manera íntegra per persones amb discapacitat.
Caprabo comença a comercialitzar productes elaborats per Ampans
Els supermercats de la cadena venen Formatges Muntanyola i incorporaran en breu vins de la finca Urpina
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 05 de setembre de 2017 a les 08:52
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible