Cardona és un dels municipis presents a la Fira Internacional de Turisme-Fitur, que té lloc a Madrid del 19 al 23 de maig. A la Fira hi han assistit l’alcalde de Cardona, Ferran Estruch, i el tinent d'alcalde i regidor de Turisme, Joan Hernàndez, acompanyats de la gerent de la Fundació Cardona Històrica, Anna Poza que, a banda de promocionar la marca turística de Cardona entre el sector turístic present al certamen, es van mantenir diverses trobades amb Conselleria d’Empresa i Coneixement, l’Agència Catalana de Turisme, així com el Secretari d’Estat de Turisme, el President de Paradores i la nova diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona per exposar-los futures actuacions de promoció turística del municipi.
La presència de Cardona a la fira Fitur, la més important de l'Estat i una de les principals cites de turisme a nivell internacional, reforça la promoció turística de Cardona i consolida la proposta de turisme de la vila, encarant la temporada d’estiu amb optimisme i rellançant el turisme en una nova fase.
Ferran Estruch, present al certament durant el dimecres, ha reivindicat a Fitur la "necessitat que els fons europeus arribin als municipis per tal de transformar les nostres destinacions". "Cardona té projectes transformadors a nivell turístic que necessiten de finançament", va afegir Estruch. En aquest sentit, a la mateixa fira es va prendre el compromís de “fer una reunió en les properes setmanes” amb el Secretari d’Estat i també de comptar amb un acompanyament tècnic de la Diputació de Barcelona per vetllar pels diversos projectes del municipi.
Cardona, present a la Fira Internacional de Turisme
Economia i Empresa
La fira de turisme Fitur se celebra a Madrid del 19 al 23 de maig
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
22 de maig de 2021 a
les 16:12
Actualitzat el
22 de maig de 2021 a les
16:15
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
