CatalunyaCaixa ja té nova imatge corporativa per a les seves oficines

El canvi d'imatge a oficines es realitzarà adaptant les estructures existents

Publicat el 19 de desembre de 2010 a les 15:15

Imatge de la nova retolació de les oficines de CatalunyaCaixa. Foto: CX

CatalunyaCaixa ha començat l'adaptació de la seva xarxa d'oficines a la nova imatge corporativa, conscient que aquestes són un dels principals instruments de difusió i construcció d'una nova identitat. L'entitat ha apostat per una remodelació que va molt més enllà d'un canvi cromàtic o un rètol, i que constitueix una nova identitat global a nivell perceptiu.

El nou disseny de façanes i la seva correcta realització i implementació tindran màxima repercussió i rellevància, per això busca la singularitat i la diferenciació dins del panorama urbà, a la vegada que transmet una imatge de qualitat, ordre i elegància, pròpies d'una entitat financera sòlida i contemporània.

A la gran majoria de les oficines de la xarxa de CatalunyaCaixa es portarà a terme una remodelació adaptant les estructures existents a la nova identitat, fet que s'emmarca en una política de minimització de costos que l'entitat porta a tots els seus àmbits d'actuació.

Malgrat això, les noves oficines de CatalunyaCaixa lluiran una imatge completament renovada i diferent a les tres anteriors. De la mateixa manera que el disseny de la nova identitat corporativa de CatalunyaCaixa, la seva aplicació a la xarxa d'oficines de l'entitat ha estat desenvolupada per l'estudi de disseny i comunicació gràfica Cla-se. Amb la direcció de Claret Serrahima, l'equip de Cla-se compta amb una llarga experiència de participació en projectes d'identitat corporativa en empreses i institucions nacionals i internacionals.