Els delegats i membres del comitè d'Stradivarius al Bages (CGT) denuncien que des de l'empresa hi ha pressions als treballadors a fi que no facin vaga el proper 29 de març. Els delegats denuncien que en els darrers dies l'empresa ha fet sondejos individuals per esbrinar quins treballadors tenen pensat fer vaga i els adverteixen que han d'avisar els seus responsables superiors, fets que són totalment il·legals i vulneren el dret fonamental a fer vaga.
Des del sindicat no descarten exercir les actuacions legals necessàries davant la Inspecció de Treball i el Departament de treball pel que consideren un atemptat als drets fonamentals dels treballadors d'Stradivarius Logistica.
CGT denuncia pressions d'Stradivarius als treballadors
Segons el sindicat durant els darrers dies l'empresa pressiona els seus empleats per a que no facin vaga el 29 de març
Ara a portada
Publicat el 27 de març de 2012 a les 18:49
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible