L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC), gestionada pel Consell Comarcal del Bages, ha atès durant l'any 2012 un total de 4.862 consultes de la ciutadania: 2.203 usuaris s'han adreçat a l'oficina a través de consultes telefòniques; 2.219 han fet la consulta físicament a l'oficina; 413 ho han fet a través de correu electrònic; i 27 han presentat queixes per escrit.
En total, l'OCIC ha tramitat 1.026 reclamacions, 433 de les quals estaven relacionades amb els serveis de telefonia (mòbil, fixa i Internet). Altres dels àmbits que han generat més reclamacions han estat els serveis financers –sobretot pertanyents al cas de participacions preferents i deute subordinat perpetu-, amb un total de 147 reclamacions; i l'energia elèctrica, amb 115. També hi ha hagut diferents reclamacions relacionades amb agències de viatges, compra d'electrodomèstics i vehicles, factures del gas, etc.
Consum al Bages atén gairebé 5.000 consultes el 2012
En total, s'han presentat 1.026 reclamacions, la majoria de les quals relacionades amb telefonia mòbil i Internet, SMS, electricitat i serveis financers
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 19 de gener de 2013 a les 19:58
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible