Consum al Bages atén gairebé 5.000 consultes el 2012

En total, s'han presentat 1.026 reclamacions, la majoria de les quals relacionades amb telefonia mòbil i Internet, SMS, electricitat i serveis financers

Publicat el 19 de gener de 2013 a les 19:58

L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC), gestionada pel Consell Comarcal del Bages, ha atès durant l'any 2012 un total de 4.862 consultes de la ciutadania: 2.203 usuaris s'han adreçat a l'oficina a través de consultes telefòniques; 2.219 han fet la consulta físicament a l'oficina; 413 ho han fet a través de correu electrònic; i 27 han presentat queixes per escrit.

En total, l'OCIC ha tramitat 1.026 reclamacions, 433 de les quals estaven relacionades amb els serveis de telefonia (mòbil, fixa i Internet). Altres dels àmbits que han generat més reclamacions han estat els serveis financers –sobretot pertanyents al cas de participacions preferents i deute subordinat perpetu-, amb un total de 147 reclamacions; i l'energia elèctrica, amb 115. També hi ha hagut diferents reclamacions relacionades amb agències de viatges, compra d'electrodomèstics i vehicles, factures del gas, etc.