Ampans i Control Group han signat el conveni de col·laboració que permet a l'entitat que treballa per a les persones amb necessitats de suport, ampliar la dotació del Premi d'Investigació i d'Innovació sobre Persones amb discapacitat intel·lectual, l'únic premi a l'estat espanyol que fomenta el coneixement i la recerca per la millora de la qualitat de vida d'aquestes persones.
La signatura que s'ha fet aquesta setmana a les instal·lacions d'Ampans, entre el conseller delegat de Control Group, Josep Obiols, i el director general d'Ampans, Toni Espinal, ha formalitzat el suport que Control s'ha compromès a donar a Ampans en la present edició i amb voluntat de continuïtat.
Pel conseller delegat de Control Group, Josep Obiols, “és un orgull poder col·laborar en aquest tipus d'iniciatives que ajuden a fomentar la recerca i la investigació per millorar la vida de les persones que més ho necessiten”.
Per la seva banda, Toni Espinal ha agraït el seu suport i l'ha situat com a exemple del compromís social del teixit empresarial de la comarca. Segons Espinal, les empreses que impregnen la seva estratègia de responsabilitat social seran el paradigma empresarial del segle XXI. Per Ampans “el foment de la recerca i la innovació és fonamental per avançar en la millora de la qualitat de vida de les persones que atenem, per la qual cosa promovem que els professionals i els entorns de coneixement investiguin a favor de les persones amb discapacitat intel·lectual” afegeix el director d'Ampans.
Ampans va lliurar el passat 18 de juny els guardons de la Setena edició del Premi d'Investigació i d'Innovació, en un acte que va comptar amb el conseller de treball, afers socials i famílies, Chakir El Homrani i presentat pel periodista Antoni Bassas.
Gràcies a la incorporació de nous patrocinadors com Control Group, es van poder premiar un total de 6 treballs entre els quals un estudi sobre les dificultats de les persones amb discapacitat intel·lectual en l'ús d'eines de comunicació digital tan bàsiques com el correu electrònic, i una metodologia basada en la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i amb greus afectacions.
Control Group i Ampans formalitzen un acord de col·laboració
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 27 de juny de 2018 a les 15:25
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible