David Griera. Foto: CXg
David Griera, fins ara Director Comercial de CatalunyaCaixa per a Catalunya, assumeix la Direcció de Banca Privada i Gestió d'Actius amb dependència directa del Director General Adjunt, Jaume Masana, i pertinença al Comitè de Direcció de l'entitat.
Amb 40 anys d'edat i més de 20 anys d'experiència en banca, David Griera ha desenvolupat diverses funcions dins del sector financer, comptant amb experiència en àrees tan diverses com comerç exterior, empreses i promotors, especialitzant-se els últims 10 anys en la gestió de l'estalvi en general i, especialment, en Banca Personal i Privada.
Griera ha desenvolupat la seva carrera professional a Caixa Manresa on va tenir diversos càrrecs de responsabilitat, començant molt jove com a Director de Zona, passant al cap de poc temps a liderar el negoci de Particulars i Banca Privada, per a després assumir també les direccions de Màrqueting i Comunicació de l'entitat, formant part del seu Comitè de Direcció. Després de la fusió de Caixa Manresa amb Caixa Tarragona i Caixa Catalunya, David Griera és nomenat Director Comercial de Catalunya i Director de Particulars de CatalunyaCaixa.
David Griera, nou director de Banca Privada i Gestió d'Actius de CatalunyaCaixa
Ara a portada
Publicat el 27 de juny de 2011 a les 19:40
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible