Durant les darreres setmanes Sant Vicenç de Castellet ha donat el tret de sortida al JovEmprèn, el programa de foment de l'emprenedoria entre els alumnes de secundària del municipi. La iniciativa, que arriba a la tercera edició aquest 2016, comptarà amb la participació de 243 alumnes d'ESO, Batxillerat i els cicles formatius de grau mitjà i superior de l'INS Castellet, el centre FEDAC Sant Vicenç i de l'Escola Montserrat. La resposta de la direcció i el professorat dels centres que prenen part del JovEmprèn ha estat molt positiva.
Catorze grups
Els alumnes treballaran a partir de catorze grups diferents a través de seminaris i tallers que es faran als centres d'ensenyament i que treballaran al voltant dels valors de l'emprenedoria. Els alumnes treballen les fonts de les idees empresarials, les capacitats que tenen les persones emprenedores, com podem saber si les idees són oportunitats de negoci sostenibles, com podem traduir aquestes idees en uns primers números, com presentar-les oralment i aprenem a posar tots aquests conceptes ordenat sobre el paper. L'objectiu és estudiar la viabilitat tècnica, econòmica i financera d'idees innovadores i la coherència dels projectes treballats.
Concurs final
Els seminaris i tallers culminaran el mes de maig amb el III Concurs d'Idees JovEmprèn amb nou premis en joc. S'escolliran els projectes més creatius i socialment responsables i que puguin ser viables.
Dos-cents quaranta alumnes de Sant Vicenç participen al JovEmprèn
Economia i Empresa
Els seminaris i tallers culminaran amb el concurs d'idees a finals de curs en què es reconeixeran les propostes més creatives
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Redacció
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
03 de febrer de 2016 a
les 09:44
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
