El mercat setmanal de Súria, que habitualment es fa els dissabtes, canviarà de dia de celebració en aquestes dues darreres edicions de l'any 2021 per les festivitats de Nadal i Any Nou, que enguany tindran lloc aquest dia de la setmana. Les properes dates de celebració del mercat setmanal seran els divendres 24 i 31 de desembre.
L'Ajuntament de Súria ha decidit implantar aquest modificació a proposta dels paradistes. Tot i el canvi de dates, el Mercat Setmanal mantindrà el format i la ubicació habitual a la plaça de Sant Joan.
El mercat setmanal de Súria se celebrarà els divendres les dues últimes setmanes de l'any
Degut a la coincidència del dissabte amb Nadal i Any Nou
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 21 de desembre de 2021 a les 20:02
Actualitzat el 21 de desembre de 2021 a les 20:06
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible