Fins al divendres 18 de febrer hi ha temps per sol·licitar el descompte del 3% en el rebut de l'IBI (Impost sobre Béns Immobles) si es paga tot d'un sol cop el dia 5 de març. La petició per acollir-se a aquesta opció es pot fer personant-se a l'Oficina d'Atenció Tributària (plaça Major, 6), enviant la sol·licitud per fax o correu, o a través de la pàgina web www.ajmanresa.cat/oat mitjançant signatura digital.
Recordem que l'Ajuntament de Manresa ha enviat per segon any consecutiu un calendari fiscal personalitzat. Això significa que cada contribuent ha rebut un document amb la informació sobre els béns que actualment consten en la base de dades de l'Ajuntament i pels quals han de tributar. L'objectiu és millorar la informació al ciutadà, contribuir a què els contribuents puguin planificar els pagaments i, si es vol, modificar els venciments o actualitzar les dades que hi apareixen. També es pretén divulgar les possibilitats de bonificació d'impostos. En aquest sentit, cada contribuent ha rebut la sol·licitud que cal presentar en cas que s'aculli al descompte del 3%. Del calendari fiscal se n'ha fet una edició diferenciada per a més de 61.000 contribuents.
A banda, es manté el fraccionament en 4 pagaments de l'IBI per qui el tingui domiciliat i no s'aculli expressament al descompte, amb l'objectiu d'ajudar a tothom en un període econòmic difícil.
El període per sol·licitar el descompte del 3% en el pagament de l'IBI, fins al 18 de febrer
Economia i Empresa
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
09 de febrer de 2011 a
les 17:45
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
