El Pla de Transició al Treball (PTT) de l'Ajuntament de Manresa ha tancat avui el curs 2016-2017 amb un acte a la Casa Lluvià que ha inclòs una desfilada de perruqueria i estètica i la projecció d'un vídeo-anunci creat pels alumnes del curs.
L'acte de cloenda té l'objectiu de donar protagonisme als alumnes dels tres perfils del PTT que són els d'Auxiliar d'imatge personal: perruqueria i estètica; Auxiliar de Vendes, Oficina i atenció al públic; i Auxiliar de Fabricació Mecànica i d'ajust i soldadura. En total, hi han participat una trentena de nois i noies que han finalitzat el curs, amb l'assistència també de familiars i empreses col·laboradores del programa que han acollit alumnes en pràctiques.
La part central de l'acte ha estat una desfilada en la qual les models han mostrat els treballs de perruqueria, estètica i imatge personal que han realitzat els alumnes com a treball de final de curs. La part de rebuda i protocol ha anat a càrrec dels alumnes de vendes. També s'ha fet la presentació pública d'un vídeo-anunci del PTT realitzat pels mateixos alumnes. Durant l'acte s'han presentat treballs de marxandatge i aparadorisme, i s'han exposat peces realitzades pels joves del perfil de fabricació mecànica i soldadura. L'alumnat ha rebut un record del seu pas pel curs.
L'acte de cloenda ha comptat amb la participació de la regidora d'Ocupació i Emprenedoria de l'Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz, i la regidora d'Ensenyament I Universitats, Mercè Rosich, així com la coordinadora de Formació Professional dels Serveis Territorials d'Ensenyament a la Catalunya Central, Mar Raluy.
El PTT és un programa de formació i inserció adreçat a joves que no han assolit l'ESO i que volen formar-se com a auxiliars en un ofici. L'Ajuntament de Manresa imparteix aquest tipus de formació al Centre d'Iniciatives per l'Ocupació (CIO).
ARA A PORTADA
-
Societat Manresa desplega un pla de xoc sense precedents per transformar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues conviden la ciutadania a acompanyar-los al Concurs de Castells Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Quatre castells de frontera del Bages seran l'escenari dels Aplecs de Patrimoni obert d'aquest octubre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un centenar de persones homenatgen a Manresa els milicians de la Columna Terra i Llibertat Pere Fontanals
Publicat el
20 de juny de 2017 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
