El Grup de l'Advocacia Jove de Manresa, pertanyent al Col·legi d'Advocats de Manresa, organitzarà el seu 2n AfterWork on es parlarà de les Circumstàncies modificatives de la responsabilitat penal.
El proper dimecres a 1/4 de 8 de la tarda, el Grup de l'Advocacia Jove de Manresa organitza una jornada formativa, a l'aire lliure i respectant l'ús de mascareta i distància de seguretat (a la terrassa del restaurant Els Noguers de Manresa), on es parlarà de les Circumstàncies modificatives de la responsabilitat penal i la seva aplicació als efectes de còmput de pena.
Aquesta formació serà impartida per Francisco José Córcoles Sánchez, Fiscal en Cap de l'àrea de Manresa, Igualada i Vic.
Amb aquesta activitat el Grup de l'Advocacia Jove de Manresa vol seguir oferint formació continua de caràcter pràctic als seus agrupats i agrupades que els ajudi a prestar el millor servei als seus clients, i ciutadans en general, i crear una xarxa de contactes professionals que afavoreixi la relació entre companys.
Els advocats joves de Manresa organitzen un afterwork sobre dret penal
El Fiscal en Cap de l'àrea de Manresa, Igualada i Vic, Francisco José Córcoles Sánchez, pronunciarà "Circumstàncies modificatives de la responsabilitat penal"
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 15 de juny de 2021 a les 21:10
Actualitzat el 15 de juny de 2021 a les 21:13
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible