El Grup de l'Advocacia Jove de Manresa, pertanyent al Col·legi d'Advocats de Manresa, organitzarà el seu 2n AfterWork on es parlarà de les Circumstàncies modificatives de la responsabilitat penal.
El proper dimecres a 1/4 de 8 de la tarda, el Grup de l'Advocacia Jove de Manresa organitza una jornada formativa, a l'aire lliure i respectant l'ús de mascareta i distància de seguretat (a la terrassa del restaurant Els Noguers de Manresa), on es parlarà de les Circumstàncies modificatives de la responsabilitat penal i la seva aplicació als efectes de còmput de pena. 
Aquesta formació serà impartida per Francisco José Córcoles Sánchez, Fiscal en Cap de l'àrea de Manresa, Igualada i Vic. 
Amb aquesta activitat el Grup de l'Advocacia Jove de Manresa vol seguir oferint formació continua de caràcter pràctic als seus agrupats i agrupades que els ajudi a prestar el millor servei als seus clients, i ciutadans en general, i crear una xarxa de contactes professionals que afavoreixi la relació entre companys.
							
																					
														
								Els advocats joves de Manresa organitzen un afterwork sobre dret penal
El Fiscal en Cap de l'àrea de Manresa, Igualada i Vic, Francisco José Córcoles Sánchez, pronunciarà "Circumstàncies modificatives de la responsabilitat penal"
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 15 de juny de 2021 a les 21:10
										Actualitzat el 15 de juny de 2021 a les 21:13
									
								Et pot interessar
- 
												 Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
- 
												 Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
- 
												 Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
- 
												 Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
- 
												 Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
- 
												 Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització

 
															 
															 
															 
															 
															