Els expositors de l'Expobages Ascensió disposaran de webapp

La mostra se celebra els dies 9, 10 i 11 de maig al centre de Manresa

Publicat el 22 d’abril de 2014 a les 21:56
Tots els expositors de l'ExpoBages Ascensió 2014 que vulguin estaran identificats amb un codi QR des del qual els visitants que disposin d'un telèfon intel·ligent, podran accedir a una informació complementària de l'empresa, així com dels productes i serveis que es comercialitzin. La nova eina es facilitarà, de forma gratuïta, durant els tres dies de fira multisectorial a tots els expositors que ho desitgin.
 
El programa informàtic, que rep el nom de Reskyt, és el mateix que a finals del mes de gener la UBIC va presentar als seus associats com una eina útil per ajudar a projectar els comerços a través del telèfon mòbil. L'aplicació, que és molt intuïtiva, permet als propis comerciants introduir la informació que vulguin comunicar: productes, promocions, ofertes, etc.
 
L'acte de presentació de les darreres novetats de l'ExpoBages Ascensió d'aquest migdia ha anat a càrrec de Pere Casals, president de la Cambra de Comerç de Manresa; Sílvia Gratacós, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Manresa; Llorenç Juanola, president del comitè organitzador i Rafa Martínez, de l'empresa Reskyt, que ha desenvolupat la nova aplicació.
 
L'ocupació ja és del 95% de l'espai previst
L'ExpoBages Ascensió se celebrarà els dies 9, 10 i 11 de maig, poc abans que en les darreres edicions, amb la voluntat de tenir la màxima identitat possible dins el calendari firal català. La decisió de la comissió organitzadora de mantenir la mostra al centre de Manresa ha estat ben acollida pels expositors, com ho demostra que el 95% dels espais que es comercialitzaven ja estan ocupats.
 
Enguany, el sector de l'automoció, amb totes les marques presents, ocuparà també la plaça Sant Domènec, un espai que l'any passat el compartien la vela institucional i diferents expositors. A banda de l'important pes del sector de l'automòbil, es constata que molts altres sectors tindran una presència notable, com l'alimentació, l'artesania, els serveis, etc.
 
L'ambient festiu s'escamparà per tot el centre de Manresa el dissabte i el diumenge, amb tallers i actuacions a les immediacions de Crist Rei dels castellers del Serrallo de Tarragona, la Colla Jove de Barcelona i els Tirallongues de Manresa. La gran fira coincideix el dissabte amb la mostra de brocanters a la Plaça Major, amb articles i peces que generen interès i curiositat entre el públic. El diumenge, a la plaça Porxada hi haurà la trobada de col·leccionistes. També, en els propers dies, quedaran concretades les propostes de caràcter artístic, així com un sector específic per a productes de caràcter artesanal.
 
La fira ocuparà un espai que superarà el de l'any passat, ja que es preveu activitat al carrer Sant Miquel i a la plaça Espanya. A la Reforma hi haurà propostes especialment pensades per al lleure dels més menuts.