El Consell Comarcal del Bages i el CIO Cal Gallifa (Centre d'Iniciatives per l'Ocupació) de Sant Joan de Vilatorrada han iniciat un estudi detectar els factors de fidelització de les empreses del Bages. La primera fase de l'estudi consisteix en un qüestionari que han de respondre les empreses i que, un cop avaluat, permetrà conèixer de primera mà quins són els factors que incideixen en les decisions de l'empresariat a l'hora de mantenir l'activitat productiva en el territori o fer un canvi d'ubicació. La primera zona que s'està estudiant són els polígons de Sant Joan de Vilatorrada, Santpedor, Súria i Bufalvent (Manresa).
L'estudi ha de determinar per què les empreses trien els polígons d'activitat econòmica del Bages per instal·lar-hi la seva activitat, per què la mantenen en aquest territori i, finalment, en el cas que s'hagin traslladat o ho estiguin estudiant, quins motius empenyen l'empresariat a canviar d'ubicació. L'objectiu final és poder valorar si el sòl industrial de la comarca i el seu estat és un factor determinant en la fidelització de les empreses i quins aspectes són millorables.
L'enquesta va dirigida a totes les empreses situades en polígons d'activitat econòmica de la comarca del Bages i el Consell Comarcal fa una crida perquè el major nombre possibles d'empreses l'omplin a través d'internet, a l'adreça.
La recollida d'enquestes es tancarà a finals d'any i és previst que el mes de febrer ja es puguin presentar els primers resultats de l'estudi.
Empresa: Quedar-se o marxar del Bages, aquesta és la qüestió
Consell Comarcal i CiO Cal Gallifa fan un estudi per detectar quins factors determinen que les empreses es quedin o marxin del Bages

Ara a portada
Publicat el 14 de desembre de 2010 a les 16:49
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible