Una vintena d'empresaris de diferents establiments de Sant Fruitós de Bages van assistir aquest dilluns a una xerrada participativa per tal de conèixer la normativa en la relació amb els seus clients.
Els assistents van poder conèixer els principals aspectes com són el full de reclamació o de denúncia, els horaris comercials, el pagament amb targeta o els drets lingüístics, entre d'altres. Molts d'ells van demanar informació i van prendre consciència d'aquestes 5 qüestions bàsiques que cal complir en matèria de drets i deures dels establiments.
La xerrada va anar a càrrec de tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, i s'emmarca dins el catàleg de recursos que ofereix la mateixa Diputació, la qual l'Ajuntament va peticionat per a informar al teixit comercial a través de l'entitat Comerç Sant Fruitós.
Empresaris de Sant Fruitós assisteixen a una xerrada sobre normativa de consum
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 21 de juny de 2017 a les 19:42
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible