Fonollosa crea la seva marca turística

Es presentarà dissabte al matí, en una jornada que comptarà amb la presència del President de PIMEC Catalunya Central

Publicat el 31 de maig de 2013 a les 17:01
Nou logotip turístic de Fonollosa

"Fonollosa terra d'olors" és l'eslògan escollit per promocionar el municipi de Fonollosa. Demà dissabte, a les 11 del matí, es realitzarà l'Acte de presentació de la Marca Turística de Fonollosa i el Catàleg d'Agents Econòmics de Proximitat i Recursos Turístics del municipi de Fonollosa, que recull informació extensa de més de trenta agents econòmics i una vintena de punts d'interès turístic.
 
La marca, que és disseny de l'aguilarenca Fina Duocastella, presenta el nom del municipi amb un perfil de les Torres de Fals (l'element patrimonial més important del municipi), i una branca florida de fonoll, fent referència al mateix nom del municipi, i suggerint la relació sensorial amb les olors (característiques d'un municipi rural com aquest: boscos, terra, camps, vegetació, animals,...).
 
El Catàleg, del qual se n'ha fet una primera edició d'un miler de còpies, es repartirà per tota la població i serà una eina de promoció del municipi a la comarca i al país. Des de les Regidories de Promoció Econòmica i Comerç i Promoció Turística i Difusió del Patrimoni s'ha estat treballant durant més d'un any, amb l'ajuda dels agents econòmics municipals, per tal d'elaborar un recull que fos útil i pràctic. Aquest projecte ha rebut el suport econòmic de la Diputació de Barcelona.
 
En l'acte de demà, a part de l'alcalde Jaume Serarols i dels regidors Eloi Hernàndez i Goretti Vila, hi intervindrà el President de la PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó, que realitzarà la ponència "Iniciatives locals en un món global". L'acte és obert a tota la ciutadania i es realitzarà a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Fonollosa.