Grup Llobet i Alícia innoven amb els vegetals cuits al buit

Publicat el 28 d’agost de 2015 a les 11:44
Actualitzat el 31 d’agost de 2015 a les 21:27

Inauguració a Navàs, del tercer supermercat ca l'Arpellot. Foto: E2S


Grup Llobet i Alícia van presentar dijous durant la inauguració del seu tercer supermercat ca l'Arpellot, a Navàs, la darrera incorporació del catàleg de productes saludables a aquesta nova cadena de la firma bagenca. Alícia ha desenvolupat un producte que sota la marca Cuit al Buit, ofereix al client verdures, hortalises i cereals que han estat cuits sense aigua per garantir la conservació de les sals mi­nerals, les proteïnes, les vitamines i els enzims beneficiosos per a la salut, a més del gust i la textura originaris dels aliments frescos.

En paral·lel, Ca l’Arpellot ha presentat també una altra marca pròpia: Suquíssims!, formada per combinacions de sucs premsats en fred (sota el sistema Cold-Pressed, importat dels Estats Units) que, a diferència dels sucs convencionals, conserven les proteïnes, els enzims beneficiosos i les vitamines dels grups A, B i E.

D'aquesta manera, la firma del Grup Llobet es posiciona com el primer supermercat saludable, que només comercialitza productes beneficiosos per a la salut, i amb un decàleg de pro­ductes que no reuneixen un mínim dels requeriments, que es compromet a no tenir en els seus establiments.

Aquest dijous ha obert portes el seu tercer supermercat, a Navàs (ja n’hi ha a Manresa i Gironella), que representa la consolidació del concepte "supermercat sa­ludable" com a lloc on, més enllà de comprar, el client pot aprendre a menjar més sa, equilibrat i divertit. En els propers anys, Grup Llobet pre­veu substituir alguns dels seus establiments amb aquesta marca i obrir-ne de nous a tot el país.