
Els aficionats del Barça tenen un altre motiu per disfrutar amb el seu equip. La Factoria d'Imatges, empresa de serveis gràfics que té la seva seu a Cabrianes, ha creat el videojoc 'Esto es un chorreo' que celebra l'èxit de la temporada històrica blaugrana en què l'equip ha aconseguit la Copa, la Lliga i la Champions.
L'objectiu del joc és estrictament lúdic i pretén ser una eina més de diversió per als seguidors del Futbol Club Barcelona. El videojoc té al millor jugador del Barça de protagonista. El futbolista ha d'esquivar els objectes que li llencin els rivals del Reial Madrid amb l'ajuda d'una pilota. L'objectiu és acabar amb les tres copes i evitar ser tocat per la pluja d'objectes. Tots els personatges estan caricaturitzats per accentuar el caràcter lúdic i distès del joc. Per jugar-hi només cal connectar-se a les pàgines www.estoesunchorreo.com o bé www.eoeoeoestoesunchorreo.com. Un cop s'acaba la partida, l'usuari pot entrar les seves dades al rànquing establert i enviar la puntuació a totes les seves amistats.
Àmplia experiència
La Factoria d’Imatges va néixer el 1999 i acumula una àmplia experiència en la creació de videojocs a la xarxa. En motiu de les darreres eleccions autonòmiques, conjuntament amb l’empresa Paites, van presentar el 'Joc de la Cadira', un entreteniment on line, que va permetre a més de 100.000 internautes fer els seus propis pactes electorals. I per a la pàgina web del programa televisiu 'Polònia' més de dos milions de visites van jugar a 'El joc del Saura'.