L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Sílvia Gratacós, han assistit avui a les III Jornades Universitàries de Turisme Religiós qu e s'han celebrat durant dos dies al Monestir Montserrat.
	
	El director de la Fundació Abadia de Montserrat 2025, Carles Riba, els ha donat la benvinguda en nom de l'abadia de Montserrat i les Universitats de Barcelona i de Girona, organitzadors de les jornades. Els acompanyava la directora de l'Oficina de Turisme de Manresa, Esperança Holgado.
	
	Les jornades, dedicades enguany als espais sagrats i el turisme religiós, ha reunit experts i professionals a Montserrat que han fet durant les diverses sessions celebrades una aproximació a alguns dels conceptes més rellevants entorn del turisme religiós, des de les qüestions i definicions més generals fins a la concreció en determinades tipologies dels espais com són els monestirs i els santuaris.
	
	L'alcalde Valentí Junyent i la regidora Sílvia Gratacós han seguit amb interès les sessions del matí, centrades en "L'art i la recerca del sagrat. Els santuaris i les catedrals" amb intervencions del P. Josep M. Sanromà, rector del Santuari de Montserrat; Sílvia Aulet, professora i doctorant de la Universitat de Girona i especialista en turisme religiós i cultural; i Marc Sureda, conservador del Museu Episcopal de Vic.
Junyent i Gratacós, a les jornades de turisme religiós a Montserrat
El director de la Fundació Abadia de Montserrat 2025, Carles Riba, els ha donat la benvinguda
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
Publicat el 06 de març de 2012 a les 23:04
																			
								Et pot interessar
- 
												 Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
- 
												 Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
- 
												 Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
- 
												 Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
- 
												 Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
- 
												 Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització

 
															 
															 
															 
															 
															