La FUB entra a les xarxes socials de la mà de Facebook

Publicat el 21 de maig de 2011 a les 12:37

La Fundació Universitària del Bages (FUB) ha fet un primer pas per introduir-se a les xarxes socials. La institució universitària Manresana ha obert una pàgina pròpia al Facebook (http://www.facebook.com/FUBuniversitat) que ha de servir per fer difusió de totes les seves activitats, així com per dinamitzar la comunitat educativa. La intenció de la institució és anar-se introduint gradualment en d'altres xarxes socials per donar a conèixer la FUB.

A través de la pàgina de Facebook, la FUB farà difusió principalment d'informacions pràctiques i útils per al conjunt de la comunitat educativa, però també per als futurs alumnes. Servirà com un canal de comunicació ràpid i directe entre la institució i aquelles persones interessades en l'oferta acadèmica de la FUB. A més, s'hi publicaran informacions relacionades amb la institució, activitats d'agenda i fotografies.

La creació de la pàgina de Facebook forma part de l'estratègia global iniciada fa uns mesos per la FUB per millorar el seu posicionament a Internet. El primer pas en aquesta línia va ser la renovació de la pàgina web el passat mes de març.

Estratègia d'obertura i comunicació
Aquesta estratègia s'ha de completar més endavant amb l'entrada en d'altres xarxes socials, ja que segons el director general de la FUB, Valentí Martínez, "no ens podem quedar al marge d'aquesta tendència i ignorar el potencial que representen les xarxes socials per donar-nos a conèixer". La presència a la xarxa, afegeix, "ens ha de servir per demostrar que la FUB és molt més que una institució acadèmica, que està oberta al conjunt de la societat i que pot oferir serveis que beneficien al conjunt de la ciutadania. Això, sense menystenir les possibilitats que ens ofereix d'establir un contacte directe tant amb la comunitat educativa com amb futurs alumnes que necessitin d'informació".