La FUB incorpora els nous patrons designats per Ampans, Avinent i Sant Andreu Salut

Amb l'ampliació del patronat es vol incorporar la visió d'agents que aportin perspectives plurals a l'estratègia de la universitat

Publicat el 14 de desembre de 2022 a les 20:26
Actualitzat el 14 de desembre de 2022 a les 21:37
El patronat de la Fundació Universitària del Bages (FUB) ha incorporat aquest dimecres tres dels quatre nous patrons designats per Ampans, Sant Andreu Salut i Avinent. L'objectiu de la incorporació dels nous patrons de la FUB és eixamplar la representativitat territorial i sectorial de la universitat i incorporar agents que puguin fer aportacions des de perspectives plurals per contribuir a la definició de l'estratègia de futur de la universitat. El quart, patró, corresponent a Althaia, ha assistit a la reunió però encara no ha estat incorporat oficialment perquè ha estat designat per l'ens sanitari posteriorment.

Les persones que s'han incorporat al Patronat són Toni Espinal en representació d'Ampans i Manel Valls en nom de Sant Andreu Salut. El Consell d'Administració d'Avinent Science and Technology SL ha designat la pròpia societat com a patrona, que serà representada per Albert Giralt. Per designació de la Fundació Althaia, s'incorporarà Manel Jovells en la propera reunió del patronat.