El Gremi d'Hoteleria i Turisme del Bages demana a la Generalitat que faci una revisió per aixecar la mesura del tancament total de la restauració. El Gremi considera que almenys s'ha de permetre una obertura parcial a les empreses del sector, obrint fins al migdia.
Davant la mesura del Govern de la Generalitat, la qual aturava l'activitat del sector de la restauració durant 15 dies amb el tancament dels establiments, el Gremi ha demanat al Govern fer una revisió per posar fi al tancament total dels bars i restaurants. En aquest sentit, la patronal considera que almenys s'ha de permetre una obertura parcial a les empreses del sector, obrint fins al migdia.
El Gremi recorda l'executiu català que la restauració ha perdut a Catalunya un total de 780 milions d'euros aquest 15 dies de tancament i demana compensar aquestes empreses, com ja han fet països com França. L'entitat considera que el tancament és una mesura excessiva i demana la Generalitat tenir en compte que l'activitat econòmica i empresarial és compatible amb les màximes mesures de seguretat i de la salut de les persones.
[plantillacoronavirus]
La restauració del Bages demana a la Generalitat poder obrir fins al migdia
El Gremi d'Hoteleria i Turisme del Bages considera que l'activitat econòmica i empresarial és compatible amb les màximes mesures de seguretat i de la salut
Ara a portada
Publicat el 29 d’octubre de 2020 a les 19:56
Actualitzat el 29 d’octubre de 2020 a les 19:59
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible