La Unió de Botiguers i Comerciants de Cardona (UBIC), i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cardona i l'Agència de Desenvolupament Local, van presentar dilluns al vespre al Centre Cardona Medieval la campanya de les festes nadalenques d'enguany, sota el lema Per Nadal, cada compra al comerç local, una adaptació del refrany popular Per Nadal, cada ovella al seu corral, i que l'acompanya una ovella com a imatge promocional de la campanya.
Una de les principals novetats són els rasques que es donaran per cada compra als establiments associats a la UBIC. En total s'hi han destinat més de 5.500 euros en vals, mitjançant l'aportació econòmica de l'Ajuntament, els quals són de 5, 10, 20, 30, 100 i 300 euros, i que tindran un obsequi per establiment. La data límit per a bescanviar els premis és el 7 de gener de 2024, perquè tingui un impacte directe en la campanya de Nadal.
Per altra banda, també s'han creat uns vals amb un import que es podrà personalitzar en cada cas per tal de regalar durant les festes, i que es podrà bescanviar entre els més de seixanta establiments adherits a la UBIC.
En el marc de la campanya nadalenca, l'Ajuntament ha aprofitat per canviar l'enllumenat decoratiu al centre històric, fent-lo més atractiu i contribuint al seu embelliment. L'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, va assenyalar, a la presentació de la campanya, la importància de treballar conjuntament administració pública i teixit comercial per "generar oportunitats i enfortir el comerç local" i l'aposta de l'Ajuntament per finançar el comerç local, i que va destacar els 10.000 euros invertits al llarg d'aquest any 2023 en campanyes, com la de "Cardona en joc", com a campanya de primavera-estiu, i la de Nadal, amb un impacte directe en les compres al comerç local.
La UBIC i l'Ajuntament de Cardona presenten un Nadal amb vals de compra de més de 5.500 euros
"Per Nadal, cada compra al comerç local" és el lema de la campanya del comerç del municipi
Publicat el 12 de desembre de 2023 a les 16:17
Actualitzat el 12 de desembre de 2023 a les 16:28
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi a Sant Vicenç de Castellet obliga a tallar la circulació de trens durant dues hores Pere Fontanals
-
Ex Abrupto arrencarà amb un partit de futbol amb una pilota hiperrealista en forma del cap Franco Pere Fontanals
-
Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989 Pere Fontanals
-
Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost Pere Fontanals