L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar presentarà dijous el Pla Estratègic de Turisme

Economia i Empresa

L'acte, obert al públic, comptarà amb el gerent de serveis de Turisme de la Diputació, Francesc Vila, i el cap de l'Oficina de Turisme de l'ens, Xavier Font

Publicat el 04 de juny de 2018 a les 08:09
El proper dijous 7 de juny Castellbell i el Vilar presentarà el Pla Estratègic de Turisme, un document de treball que estableix les bases per tal que el municipi posi en valor els seus atractius que el projectin com a destí turístic a mitjà i a llarg termini. L'Ajuntament accentua la seva aposta per treballar en la direcció de situar Castellbell i el Vilar al mapa turístic del territori i ha comptat amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona per a fer possible un document elaborat per a la consultora CatEmocions.

El document proposa, entre d'altres, posar en valor rutes i senders naturals a l'entorn del municipi, reivindicar i condicionar els excepcionals miradors que el poble té sobre la muntanya de Montserrat, treballar les llegendes del territori, crear itineraris medievals i rehabilitar la importància del passat tèxtil a través de l'aplicació de noves tecnologies.

Acte obert

L'acte és obert al conjunt de la ciutadania, prescriptors i agents econòmics del municipi i comptarà també amb els màxims representants de l'àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona. Han confirmat la seva assistència Francesc Vila, gerent dels Serveis de Turisme de la Diputació, Xavier Font, cap de l'Oficina de Turisme d'aquest mateix l'ens, i Josep Canals, conseller de Turisme del Consell Comarcal del Bages. En paral·lel, intervindran l'alcaldessa Montserrat Badia i el consultor Josep Huguet, en representació de CatEmocions. La presentació tindrà lloc a les 7 de la tarda al Centre Cultural Joan Masats. 
Escull Manresa com la teva font preferida de Google