L'Ajuntament de Marganell ha estrenat web institucional gràcies al suport de la Diputació de Barcelona. Aquests portals tenen una arquitectura de continguts millorada i un disseny actualitzat, amb l'objectiu de prestar serveis de forma més eficient a la ciutadania i assegurar el compliment legal.
La Diputació de Barcelona assessora, implanta i gestiona el manteniment de portals corporatius als municipis menors de 50.000 habitants. La presència institucional a Internet és una de les línies de suport als municipis del Catàleg de serveis de la Diputació, i s'emmarca dins del capítol de sistemes d'informació municipals.
En total, tretze municipis de la demarcació han renovat els seus webs municipals, que són Castellcir, Collsuspina, Calders (Moianès), Gelida, Sant Cugat de Sesgarrigues (Alt Penedès), la Llagosta, Lliçà de Vall, Parets del Vallès, Santa Eulàlia de Ronçana (Vallès Oriental), Marganell (Bages), Rellinars (Vallès Occidental), Sant Hipòlit de Voltregà i Vilanova de Sau (Osona).
L'Ajuntament de Marganell estrena web
Ha ho fet amb l'impuls de la Diputació de Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
Castellbell avança la modificació urbanística que permetrà instal·lar el futur institut a l'avinguda Catalunya Redacció
-
Una investigadora d'Althaia lidera un estudi sobre com la contaminació influeix en els infants Redacció
-
-
L'Helix Summit ha portat a Manresa els principals reptes de la formació de professionals de la salut Redacció
Publicat el 08 de març de 2016 a les 18:04
Actualitzat el 08 de març de 2016 a les 18:06
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització