23
de març
de
2021, 15:54
Actualitzat:
15:57h
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorporarà de manera temporal cinc persones en situació d'atur aquest estiu. En el marc de la convocatòria dels Plans d'Ocupació de la Diputació de Barcelona, el consistori incorporarà durant cinc mesos tres persones per cobrir llocs de treball de peó de manteniment per a la Brigada i dues persones més per a la Piscina Municipal a l'estiu, durant quatre mesos. Els contractes seran de jornada completa.
Oportunitat per a les dones
La convocatòria s'adreça al conjunt de veïns i veïnes que busquen feina i, especialment, a dones en situació d'atur. Es donarà prioritat a les persones amb més risc d'exclusió social com les persones aturades de llarga durada majors de 45 anys i joves d'entre 16 i 30 anys. En el marc del Pla Intern d'Igualtat amb què treballa l'Ajuntament, el consistori posa especial èmfasi per adreçar-se a les dones que estiguin en aquesta difícil situació per tal que participin a la convocatòria i tinguin una oportunitat d'inserir-se laboralment. El col·lectiu de dones pateix amb major cruesa les dificultats del mercat laboral, més encara per la crisi de la pandèmia i, per aquest motiu, l'Ajuntament s'adreça especialment a les dones del municipi que es trobin en una situació de dificultat.
Oportunitat per a les dones
La convocatòria s'adreça al conjunt de veïns i veïnes que busquen feina i, especialment, a dones en situació d'atur. Es donarà prioritat a les persones amb més risc d'exclusió social com les persones aturades de llarga durada majors de 45 anys i joves d'entre 16 i 30 anys. En el marc del Pla Intern d'Igualtat amb què treballa l'Ajuntament, el consistori posa especial èmfasi per adreçar-se a les dones que estiguin en aquesta difícil situació per tal que participin a la convocatòria i tinguin una oportunitat d'inserir-se laboralment. El col·lectiu de dones pateix amb major cruesa les dificultats del mercat laboral, més encara per la crisi de la pandèmia i, per aquest motiu, l'Ajuntament s'adreça especialment a les dones del municipi que es trobin en una situació de dificultat.