Cendrem com els que ha repartit l'Ajuntament de Santpedor. Foto: AjSTP
L'Ajuntament de Santpedor ha adquirit 24 cendrers per tal de facilitar als fumadors el seu ús a l'exterior dels establiments de restauració del municipi.
Aquesta setmana s'han repartit tots els cendres als bars i restaurants i la majoria ja estan instal·lats. El buidatge dels cendrers anirà a càrrec de cadascun dels propietaris.
Aquesta mesura s'ha cregut oportuna després de l'aplicació de la nova Llei antitabac, i l'objectiu final és el de disminuïr les burilles al carrer.
L'Ajuntament de Santpedor reparteix cendrers exteriors als bars
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 19 de febrer de 2011 a les 17:50
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible