L'Ajuntament de Súria ha declarat dos dies de dol oficial per l'accident que ha tingut lloc aquest dijous 9 de març a la mina de Cabanasses, amb tres víctimes mortals. Tota la corporació municipal s'ha adherit al minut de silenci que el comitè d'empresa d'ICL ha convocat per a aquest divendres 10 de març, a les 12 del migdia, a l'entorn del Monument a la Mineria, a la rotonda d'accés al pont de Salipota.
La declaració de dol oficial comporta la suspensió de tots els actes programats per l'Ajuntament per als propers dies, incloent-hi la Caminada de la Dona i la presentació del llibre París érem nosaltres. Les noves dates de celebració dels actes suspesos seran anunciades oportunament.
Els dos dies de dol oficial seran divendres 10 i dissabte 11 de març. Durant aquests dies, les banderes de la Casa de la Vila onejaran a mig pal.
La declaració de dol oficial ha estat realitzada mitjançant un decret que ha estat signat aquest vespre per l'alcalde Albert Coberó. En aquest decret també s'hi expressa la condolença i la solidaritat de l'Ajuntament i de tot el veïnat del municipi a familiars, companys i amistats de les víctimes, així com al col·lectiu miner i la comunitat educativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
[noticia]108306[/noticia]
L'Ajuntament de Súria declara dos dies de dol per l'accident mortal a la mina
Economia i Empresa
La corporació municipal s'ha adherit al minut de silenci que el comitè d'empresa d'ICL ha convocat per a aquest divendres a les 12 del migdia
ARA A PORTADA
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Societat «Qui mata una persona, mata tota la humanitat»: la mesquita Al Fath clama contra el crim de Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Societat L'últim adeu a Carles Vilajosana omple de dol i emoció el tanatori de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Vilajosana va ser mort després d'intentar separar una baralla de menors al final del Correfoc Pere Fontanals
Publicat el
09 de març de 2023 a
les 19:34
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
