L'Ajuntament de Súria obrirà aquest divendres 15 de maig el termini de sol·licituds per a la convocatòria extraordinària d'ajuts econòmics per a professionals autònoms i petits i mitjans comerços que puguin acreditar una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació a conseqüència dels efectes de la Covid-19.
El pressupost total d'aquesta convocatòria d'ajuts és de 20.000 euros, que s'atorgaran pel procediment de concurrència competitiva. El termini de sol·licituds acabarà el 30 de maig de 2020 a les 14.00 h.
Les bases reguladores i l'anunci de la convocatòria es poden consultar al portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament. En aquest apartat de la seu electrònica també es podrà accedir al model de sol·licitud.
La quantia de l'ajut a percebre s'establirà a partir d'aquests trams:
- Si s'han tingut pèrdues econòmiques d'almenys un 50% en els mesos de març i abril de 2020, en comparació amb els mateixos mesos de 2019, l'ajut serà de 400 euros per persona i/o activitat.
- Si la facturació del mes anterior al que sol·liciti la prestació s'ha vist reduïda en un 75% o més, en relació amb la mitjana de facturació del semestre anterior, l'ajut serà de 500 euros per persona i/o activitat.
Les persones interessades es poden posar en contacte amb l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, preferentment a través de l'adreça de correu electrònic sosempresa@suria.cat. També es poden adreçar consultes a través del telèfon 93.868.28.00 en horari d'atenció al públic (de dilluns a divendres, entre 9.00 i 14.00 h).
L'Ajuntament de Súria destina 20.000 euros a ajuts per a comerços i autònoms afectats per la crisi
El proper 15 de maig obrirà el termini per fer les sol·licituds
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 12 de maig de 2020 a les 18:30
Actualitzat el 12 de maig de 2020 a les 18:35
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible