L'Ajuntament de Manresa, a través de la regidoria d'Empresa, Turisme i Coneixement, ha preparat materials de benvinguda per a tots els estudiants dels primers cursos de les universitats UManresa i UPC Manresa, amb l'objectiu que coneguin la ciutat, el seu patrimoni i els diferents serveis de què poden gaudir.
Els materials ja s'estan lliurant aquesta setmana a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM). En total, s'han preparat 900 paquets, xifra que correspon al total d'estudiants matriculats als primers cursos dels diferents estudis de les dues universitats manresanes.
L'objectiu de la iniciativa és donar a conèixer la ciutat als estudiants nouvinguts, tot informant-los sobre els diferents serveis que ofereix el consistori, i que poden ser d'interès per als joves. D'altra banda, també es busca reforçar el sentiment de comunitat i pertinença a la ciutat.
El paquet està format per una bossa i una ampolla amb el lema Manresa Campus Universitari que conté, en primer lloc, un díptic informatiu sobre els diferents serveis que ofereix l'Ajuntament de Manresa i altres institucions per facilitar l'arribada i l'establiment dels estudiants a la ciutat.
En aquest sentit, el díptic dona als estudiants informació sobre aspectes com mobilitat, turisme, cultura, ocupació, esport, comerç, habitatge i salut, entre d'altres. També informa sobre com inscriure's com a resident a Manresa (en el cas que es vulgui viure a la ciutat per a un període superior als sis mesos) i sobre els cursos de català que poden trobar a la ciutat, en el cas dels estudiants que provinguin de fora de Catalunya.
D'altra banda, la bossa també conté un plànol de la ciutat i un díptic sobre què visitar a la ciutat, proporcionats per l'Oficina de Turisme de Manresa. Els paquets de benvinguda es podran recollir en horari de 10 a 12 h i de 16 a 18 h, del 2 al 6 d'octubre, a la Biblioteca del Campus Universitari.
L'Ajuntament dona a conèixer Manresa als nous estudiants universitaris
La regidoria d'Empresa, Turisme i Coneixement lliura un paquet de benvinguda a prop de 900 alumnes dels primers cursos d'UManresa i UPC

- Lliurament de paquets de benvinguda a nous estudiants universitaris -
- AjM
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
Publicat el 03 d’octubre de 2023 a les 21:09
Actualitzat el 03 d’octubre de 2023 a les 21:16
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible