L'institut Guillem Catà de Manresa ha decidit batejar la seva Aula de Fusteria amb el nom del periodista Carles Capdevila, que va morir d'un càncer just ara fa un any, el juny de 2017. A banda de la seva professionalitat i humanitat, un dels motius que també ha pesat en aquesta decisió és el fet que Capdevila provenia d'una família de fusters, per part d'avi i de pare.
El grau de fusteria de l'Institut Guillem Catà de Manresa és un dels més projecció pública, no només del centre, sinó de tota la ciutat. Fa dos cursos, van aparèixer als mitjans de comunicació de tot el país per la construcció del projecte d'una microcaravana de cotxe de fusta, i en aquest darrer han construït una aula de fusta des de zero.
L'Aula de Fusta de l'institut Guillem Catà portarà el nom de Carles Capdevila
El popular periodista, traspassat ara fa un any, provenia d'una família de fusters per part de pare
Ara a portada

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 15 de juny de 2018 a les 14:59
Actualitzat el 15 de juny de 2018 a les 15:03
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible