La Generalitat, a través de l'INCASÒL, ha iniciat el procés de licitació de les obres d'urbanització del sector La Cort II de Cardona per un import de 5 milions d'euros. El conseller de Territori, Juli Fernàndez; l'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, i la directora de l'INCASÒL, Maria Sisternas, han visitat aquest divendres a la tarda els terrenys del nou sector. Les obres tindran una durada d'un any i es preveu que comencin aquest estiu. El conseller ha posat en valor el treball conjunt: "Entre tots hem compartit una visió i hem tingut la capacitat de fer realitat un projecte que el que pretén aconseguir és que a Cardona hi hagi més oportunitats i que disposi d'instruments perquè hi hagi una vida pròspera i millor".
El nou sector amplia amb més de 345.000 m2 de sòl la zona industrial de la Cort promoguda també per l'INCASÒL. El seu desenvolupament té l'objectiu de facilita la consolidació i ampliació d'un teixit econòmic lligat al territori i diversificarà l'activitat, històricament molt centrada en la mineria.
La Cort II està situada al nord de la carretera C-55, a l'altra banda de la Cort, en uns terrenys força planers corresponents al Camp Gran de la Cort. Després de la urbanització, l'INCASÒL tindrà set parcel·les per comercialitzar amb superfícies aproximades de 13.000 m2, 4.000 m2 i 10.000 m2. Aquestes parcel·les formaran part d'un sector amb més el 58% del les parcel·les ja en propietat de l'Ajuntament i de les empreses que s'hi instal·laran: Semen Cardona SL, Excavacions Cots Codina SL, Jogasan Inversiones SL, Estación de Servicio Vilalta SA i Aira Robòtics SL.
							
																					
														
								L'INCASÒL licita les obres del polígon de la Cort II a Cardona per gairebé 5 milions
Els treballs duraran un any i es preveu que s’iniciïn aquest estiu
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2023 a les 18:19
																			
								Et pot interessar
- 
												 Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
- 
												 Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
- 
												 Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
- 
												 Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
- 
												 Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
- 
												 Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització

 
															 
															 
															 
															 
															