L'institut Guillem Catà, amb el projecte Magnet-UPC, va participar el passat divendres 6 de maig en el Mobile Week de Manresa.
Aquest mes de maig, arreu de Catalunya s'han impulsat activitats d'alfabetització digital, plantejant diferents espais de reflexió i participació que permetin adquirir eines i coneixements per afrontar el present digital més informats i capacitats. També a Manresa es van programar una vintena d'activitats, entre les quals dues propostes de l'institut Guillem Catà, el divendres dins el Mobile Family Day.
La primera era un projecte realitzat per l'alumnat de l'optativa de robòtica de 3r d'ESO, que va crear un piano XL perquè es pugui tocar amb els peus. Aquest piano es va fer en col·laboració amb el Cicle de Fusta i moble del mateix centre.
La segona proposta va ser el Catà Mapping, un projecte transversal de les optatives de robòtica (on l'alumnat ha programat amb Scratch l'animació), de visual i plàstica (aquí els alumnes han dissenyat les il·lustracions) i també de música (els nois i noies han fet muntatge musical).
Els resultats es van fer visibles al pati del Casino, i l'experiència va ser molt ben valorada per tots els participants.
L'institut Guillem Catà també participa a la Mobile Week de Manresa
Amb dues propostes, un piano XL i un Catà Mapping
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 10 de maig de 2022 a les 18:33
Actualitzat el 10 de maig de 2022 a les 18:38
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible