L'OCIC atén dotze reclamacions pel tancament de Spanair

Es demana a totes les persones afectades que tramitin les seves reclamacions per la via judicial abans del 14 de març

Publicat el 01 de març de 2012 a les 22:05

L'Oficina del Consumidor del Consell Comarcal del Bages (OCIC) ha atès durant les darreres setmanes un total de dotze reclamacions relacionades amb el tancament de la companyia aèria Spanair. L'OCIC calcula que hi ha una quarantena de persones afectades a la comarca a qui demana que tramitin aquestes reclamacions per la via judicial per tenir l'opció de recuperar l'import dels bitllets i demanar les compensacions corresponents. Spanair es troba en situació de concurs de creditors, fet que obliga totes aquelles persones que tinguin crèdits concrets amb la companyia a manifestar-se i justificar els seus crèdits davant l'administració concursal corresponent, en aquest cas el jutjat mercantil número 10 de Barcelona. Des de l'Oficina del Consumidor es recorda a tots els clients de la companyia aèria que el termini per presentar les reclamacions finalitza el proper 14 de març.

Informacions d'interès
Les persones afectades es poden adreçar a la pàgina web de Spanair (www.spanair.com) o trucar al telèfon 900 13 14 15 per demanar tota la informació necessària per reclamar davant la justícia. En paral·lel, des de l'Agència Catalana del Consum es posen a disposició el telèfon d'atenció ciutadana 012 i la pàgina web www.consum.cat.