L'Oficina de Consum del Consell Comarcal del Bages va atendre prop de 4.000 casos durant el 2023
La majoria de qüestions ateses tenen a veure amb els subministraments bàsics de gas, electricitat i aigua
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el 15 de març de 2024 a les 12:51
Coincidint amb el Dia mundial de les persones consumidores d'aquest 15 de març l'Oficina Comarcal d'Informació al Consum (OCIC) del Consell Comarcal del Bages ha fet balanç de la feina feta durant el 2023. L'OCIC va atendre l'any passat un total de 3.906 casos, la majoria dels quals van ser consultes d'informació (2.345), reclamacions (1.499) i denúncies i queixes (62). Pel que fa a les temàtiques ateses, la majoria fan referència a subministraments bàsics en què destaquen gas (712), electricitat (497) i aigua (87). També destaquen els casos que tenen a veure amb les entitats bancàries (418), telecomunicacions (348) i transports privats (316).
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible