L'Oficina de Turisme de Manresa ha llançat una nova línia de marxandatge. En concret ha creat una tote bag, una llibreta, una tassa amb un disseny de Killing Weekend. El disseny és el mateix que porta l'equip d'informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç. La voluntat és crear diferents dissenys, amb cadascun dels elements per separat per poder tenir una col·lecció.
A banda d'aquests materials, s'ha creat també una ampolla de vidre i un USB amb el logotip del Cor de Catalunya.
Tots aquests productes estan a la venda a l'Oficina de Turisme de Manresa.
L'Oficina de Turisme crea una nova línia de marxandatge dissenyada per Killing Weekend
El disseny és el mateix que porta l'equip d'informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç
ARA A PORTADA
-
-
-
L'abat de Montserrat: «Rebem amb joia l'elecció de Lleó XIV, és un perfil de certa independència» Redacció
-
Sor Lucía Caram sobre Lleó XIV: «És un moment d'esperança. Té una visió molt clara de la realitat eclesial i mundial» Redacció
-
Queixes dels usuaris de l'Autopista de Terrassa per retencions en la targeta malgrat la gratuïtat del peatge Pere Fontanals
Publicat el 05 de febrer de 2020 a les 15:35
Actualitzat el 05 de febrer de 2020 a les 15:39
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible