L'Oficina de Turisme de Manresa ha llançat una nova línia de marxandatge. En concret ha creat una tote bag, una llibreta, una tassa amb un disseny de Killing Weekend. El disseny és el mateix que porta l'equip d'informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç. La voluntat és crear diferents dissenys, amb cadascun dels elements per separat per poder tenir una col·lecció.
A banda d'aquests materials, s'ha creat també una ampolla de vidre i un USB amb el logotip del Cor de Catalunya.
Tots aquests productes estan a la venda a l'Oficina de Turisme de Manresa.
L'Oficina de Turisme crea una nova línia de marxandatge dissenyada per Killing Weekend
El disseny és el mateix que porta l'equip d'informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç
ARA A PORTADA
-
El turisme al Bages creix un 30,3% al juliol i consolida un estiu de rècord en viatgers i pernoctacions Pere Fontanals
-
-
Mor atropellat a Castellbell i el Vilar quan havia anat a recollir el seu net a l'escola Pere Fontanals
-
-
Manresa amplia els aparcaments de bicicletes abans del llançament del servei Baik el 2026 Pere Fontanals
Publicat el 05 de febrer de 2020 a les 15:35
Actualitzat el 05 de febrer de 2020 a les 15:39
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
