Tres mesos després de la seva reobertura i reconversió en un espai de divulgació de l'entorn del Montserrat, l'oficina d'informació turística de Monistrol ha començat a consolidar el seu paper de referent en l'aportació d'informació i assessorament en matèria de patrimoni, lleure i cultura als turistes. L'equipament ha rebut una mitjana de 150 visitants al mes, segons les dades facilitades per la regidoria de Turisme, des que es va reobrir l'equipament, l'abril passat.
De l'anàlisi de les dades de freqüentació es desprén que la majoria de les demandes que formulen els visitants estan relacionades amb informació sobre rutes a peu per arribar fins el monestir, rutes per realizar a l'entorn del parc natural, horaris de transport del tren Cremallera i punts d'interès per poder visitar a Monistrol així com l'oferta d'establiments de restauració. La meitat dels turistes (50,6%) que s'acosten fins a l'equipament han arribat fins a Monistrol en vehicle privat, mentre que només un 32,5% ho han fet amb el ferrocarril, un 15,6% a peu i un residual 1,2% amb autocar.
També cal destacar l'origen del públic usuari de l'oficina que encapçalen els visitants del país, amb un 39,7% del total. El segon i tercer lloc són per als visitants provinents de diferents províncies d'Espanya (16,8%) i de França (15,6%). L'oficina també ha atès visites de persones d'origen britànic (6,02%), nordamericà i rus (4,8%, respectivament), veneçolà (3,6%), holandés i italià (2,4% en ambdues nacionalitats). A un nivel més residual, també s'han registrat turistes procedents d'Alemanya, Mèxic i la República Txeca (1,2% del total).