L'Oficina del Consumidor del Bages adverteix de les males praxis d'algunes operadores multinacionals a Manresa amenaçant falsament els usuaris de perdre la línia i el número de telèfon davant d'un canvi de línia.
El fet ha estat denunciat per Fibracat ja que afirmació és falsa. La companyia manresana de fibra òptica denuncia que "és una estratègia bruta i agressiva per aconseguir generar por a l'usuari i evitar la fuga de clients a altres companyies". L'Oficina del Consumidor informa que els usuaris són lliures d'escollir quin operador volen contractar mantenint el mateix numero de sempre sense que ningú els hi pugui anul·lar o tallar. La CNMC (Comisión Nacional del Mercado de la Competencia) regula perfectament a tots els operadors per evitar situacions com aquesta.
Davant de qualsevol dubte cal posar-se en contacte amb els organismes adients 012, 010 o oficina al consumidor per informar-se o denunciar si us trobeu en aquesta situació.
El fet ha estat denunciat per Fibracat ja que afirmació és falsa. La companyia manresana de fibra òptica denuncia que "és una estratègia bruta i agressiva per aconseguir generar por a l'usuari i evitar la fuga de clients a altres companyies". L'Oficina del Consumidor informa que els usuaris són lliures d'escollir quin operador volen contractar mantenint el mateix numero de sempre sense que ningú els hi pugui anul·lar o tallar. La CNMC (Comisión Nacional del Mercado de la Competencia) regula perfectament a tots els operadors per evitar situacions com aquesta.
Davant de qualsevol dubte cal posar-se en contacte amb els organismes adients 012, 010 o oficina al consumidor per informar-se o denunciar si us trobeu en aquesta situació.