L'Oficina d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages (OCIC) amplia la seva atenció a les persones del territori que tenen participacions preferents i deute subordinat amb l'entitat CatalunyaCaixa. Els canvis legislatius dels darrers dies han permès que, a partir d'ara, l'OCIC també pugui tramitar les sol·licituds d'arbitratge d'aquelles persones que tenen deute subordinat amb data de venciment. L'Oficina del Consumidor tramita la documentació a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. Abans de l'entrada en vigor de la nova normativa l'OCIC només tramitava les sol·licituds d'arbitratge dels usuaris amb participacions preferents o bé amb deute subordinat de caràcter perpetu. Durant els darrers mesos l'oficina havia rebut peticions de clients amb deute subordinat amb data de venciment que ara podrà atendre.
Balanç 2013
Des de l'1 de gener l'Oficina d'Informació al Consumidor ha tramitat unes 400 sol·licituds d'arbitratge de participacions preferents i deute subordinat de caràcter perpetu i ha atès més de 500 consultes.