
El saló de sessions de la Casa de la Vila de Súria va acollir recentment un seminari sobre l'ús d'internet per millorar la presència d'empreses i comerços a la xarxa. L'activitat va anar a càrrec de l'economista i professor universitari Oriol Cesena.
El seminari va ser organitzat per l'àrea de Desenvolupament Local de l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona. El seu objectiu era oferir eines pràctiques sobre l'ús d'internet per a responsables d'empreses i comerços, emprenedors i professionals.
El ponent va assenyalar que les xarxes socials i els actuals sistemes informàtics de recerca de dades són instruments molt útils per difondre la pròpia activitat, mantenir un contacte directe amb els clients i conèixer l'evolució del mercat.
El seminari va tenir lloc en dues sessions, amb la participació d'una vintena de persones.