Després de l'èxit de la primera edició, Manresa es prepara per acollir la segona edició del Networking Digital de la Catalunya Central, sota el títol Com innovar des de la Catalunya Central, que tindrà lloc aquest dijous 28 de novembre a 2/4 de 7 de la tarda a El Glaç. L'esdeveniment, organitzat per ProManresa de l'Ajuntament de Manresa i Orvit Digital, oferirà ponències, una taula rodona i presentacions de projectes innovadors amb l'objectiu de fomentar connexions entre empreses i persones del territori que comparteixin inquietuds.
La ponència principal anirà a càrrec d'Albert Vilar, exdirector creatiu de Vicio, que explicarà com innovar a través de la creativitat. La taula rodona, moderada pel consultor empresarial Marc Fernandez, comptarà amb la participació de Guillem Vilà, director i tercera generació de Grup Vilà Vila; Sònia Gazquez, directora de màrqueting de Cohitech; Òscar Lérida, COO de Deporvillage, i Albert Valverde, CMO i cofundador de Kanguro. L'objectiu d'aquesta taula és debatre els reptes del territori i compartir casos d'èxit que puguin inspirar els assistents.
L'acte finalitzarà amb la presentació de projectes innovadors desenvolupats a la Catalunya Central durant els últims anys. En aquesta secció, es comptarà amb la participació de Marc Valls, cofundador d'Outer Gin; David Villarreal, cofundador de Trendia; Eduard Teixidó, CEO i cofundador d'Opground, i Martí Ferrer, cofundador de Gaudire. Després hi haurà un espai de networking amb begudes i menjar perquè els assistents es puguin conèixer i generar nous contactes del territori.
Gemma Fontané, directora i cofundadora d'Orvit Digital, coorganitzadors de l'esdeveniment, destaca que "l'objectiu és fer que passin coses, que gent amb projectes, idees i inquietuds innovadores es pugui reunir, compartir, conèixer-se per generar sinergies i seguir creant i fent projectes que ajudin a generar impacte al territori".
Amb aquesta finalitat, el Networking Digital es presenta com una oportunitat única per als assistents de fer créixer la seva xarxa i d'explorar noves perspectives de col·laboració.
L'entrada és gratuïta, però cal inscripció prèvia i les places són limitades. Les persones interessades es poden inscriure a través del web de Networking Digital.
