Manresa estrenarà dissabte el Mercat d'Olis i Vins

Hi haurà una quinzena de parades però sense tallers ni degustacions gastronòmiques populars a causa de la normativa vigent

Publicat el 02 de març de 2022 a les 17:20
El proper dissabte, Manresa estrenarà a la plaça Sant Domènec i durant tot el dia, el Mercat d'Olis, Vins i demés aliments gourmands amb una quinzena de parades però sense tallers ni degustacions gastronòmiques populars a causa de la normativa vigent de prevenció Covid-19. 

El visitant podrà olorar, tastar i comprar si s'escau, els olis de sis molins o trulls que premsen les varietats d'oliva arbequina, argudell i picual. També la cervesa d'oli, les xocolates amb oli i sal i la cosmètica d'olis d'aloe vera.

Els vins seran de cinc cellers de les DO Pla de Bages, Empordà, Costers del Segre, Navarra i també de la població de Calonge. A més dels licors d'herbes i de mel (hidromel).

Un festival gastronòmic amb el millor moment de l'any quan els olis i vins son més frescos al ser de la collita d'olives i de la verema de la tardor passada.

[noticia]101978[/noticia]