Mura acollirà els propers 22 i 23 de setembre 2011 la propera reunió de socis del projecte Equustur de turisme eqüestre.
El projecte Equustur s'emmarca en el programa Interreg IV – Sudoe i pretén contribuir a reforçar la cohesió econòmica i territorial de les zones que l'integren mitjançant el desenvolupament d'un producte turístic eqüestre de manera sostenible i respectuosa amb el medi ambient.
Un dels aspectes claus del projecte es la creació de una "Xarxa Eqüestre Europea" fonamentada en productes de turisme eqüestre, que ajudi al desenvolupament rural i econòmic i al increment de la competitivitat turística en els territoris, fomentant la creació d'ocupació i afavorint-ne la cohesió.
Deu socis formen part d'aquest projecte. Tres d'ells són francesos, concretament de la zona sud: les Chambres d'Agriculture de la Dordogne, du Cantal i de l'Ariège; un portuguès: la Camara Municipal de Alter do Chao i els altres sis socis són els Ajuntaments de Castuera i de Burguillos del Cerro (Extremadura), de RioCabado (Madrid), el Consell Insular de Menorca, el Consorci de Turisme del Vallès Occidental i el Consorci per a la promoció turística de les Valls del Montcau. El promotor del projecte va ser Consorci de Turisme del Vallès Occidental.
Mura acollirà la propera reunió de socis d'Equustur
El projecte de turisme eqüestre l'integren el Consorci de les Valls del Montcau i diversos organismes públics de Catalunya, Espanya, França i Portugal
Ara a portada
-
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Publicat el 21 de setembre de 2011 a les 20:40
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible