Dintre del programa OPIC de l’Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona aquest mes d’octubre els inspectors del departament realitzaran campanyes a onze municipis de la demarcació barcelonina entre els que es troba Navàs on es realitzarà inspecció a establiments de restauració, a tallers de reparació d’automòbils i a establiments de venda de pa.
A banda de la inspecció, el departament informa que les Oficines Mòbils d’Informació al Consumidor visitaran durant el mateix mes d’octubre 111 localitats de la província. L'objectiu és atendre de forma gratuïta les consultes i reclamacions dels consumidors locals, dins el programa OPIC de l'Àrea de Salut Pública i Consum.
L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat per l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. Igualment, aquest equip dóna resposta immediata a les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor als 198 ajuntaments adherits a aquest servei.
El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. El servei OPIC el formen tres elements: la Bústia del Consumidor, amb seu a l'ajuntament recull diàriament les consultes dels ciutadans; l'Oficina Mòbil, que la formen les sis unitats mòbils que regularment es desplacen per atendre consultes directament; i un extens catàleg d'activitats, educatives i formatives que els ajuntaments poden desenvolupar en el seu territori.
A banda de la inspecció, el departament informa que les Oficines Mòbils d’Informació al Consumidor visitaran durant el mateix mes d’octubre 111 localitats de la província. L'objectiu és atendre de forma gratuïta les consultes i reclamacions dels consumidors locals, dins el programa OPIC de l'Àrea de Salut Pública i Consum.
L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat per l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. Igualment, aquest equip dóna resposta immediata a les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor als 198 ajuntaments adherits a aquest servei.
El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. El servei OPIC el formen tres elements: la Bústia del Consumidor, amb seu a l'ajuntament recull diàriament les consultes dels ciutadans; l'Oficina Mòbil, que la formen les sis unitats mòbils que regularment es desplacen per atendre consultes directament; i un extens catàleg d'activitats, educatives i formatives que els ajuntaments poden desenvolupar en el seu territori.