
L'Associació de Veïns i Amics de Castelladral i l'Ajuntament de Navàs treballen, juntament amb veïns i pagesos del municipi, en la preparació de la primera mostra de vins del municipi. La mostra de vins de Navàs té com a principal objectiu homenatjar als qui ens han fet arribar la cultura de la vinya i el vi als nostres dies i també a aquells que encara en mantenen l'activitat. Alhora vol ser una eina per la seva difusió història al nostre municipi i potenciació i extensió de la seva activitat dins l'àmbit particular i una línia de suport als professionals que han emprès nous projectes vitivinícoles o que necessiten consolidar-lo.
La Mostra de Vins de Navàs vol ser un punt d'encontre entre el passat i el futur, entre la tradició i la modernitat, i entre veïns i veïnes, afeccionats, productors artesanal i professionals amb un denominador comú, l'estima per la vinya i el vi i tot el què significa.
Ja estan a la venda els tiquets per l'arròs en els punts habituals. Per més informació sobre l'arrossada i la mostra es pot consultar al web municipal www.navas.cat i a www.castelladral.cat .
Mostra de Vins del municipi de Navàs, Castelladral / Arrossada de Castelladral
Març de 2012
Divendres 9
20h
Presentació i MARIDATGE
a càrrec de Joan Soler (Enòleg del Celler Can Serra del Exibis) i David García (Xef del Restaurant TO+) al Restaurant TO+ de Palà de Torroella. Cal reservar al tel. 938390022. Preu: 12 euros per persona. Places limitades.
Diumenge 11
8h
Caminada i esmorzar*
Recorregut fins a les tines de Reixes
10h
Inici de la Mostra
Carpes d'expositors dels vins del municipi i productes relacionats amb la viticultura
11h
Xerrada:
La vinya i el vi a casa nostra
a càrrec de Maria Estruch, mestre. Passi de video sobre el vi i la vinya.
13h
Presentació dels vins
i dels vineters i les seves vinyes i cloenda de la Mostra.
*veure programa Arrossada Castelladral (www.castelladral.cat)