L'Ajuntament de Cardona i el Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona programaran una sessió informativa, adreçada als responsables d'establiments alimentaris de la vila, per informar-los de les mesures sanitàries que s'han d'adoptar per tal de garantir la qualitat higiènica dels productes d'alimentació que elaboren o venen.
	
	La sessió es realitzarà el dilluns 12 de desembre a la sala polivalent de la Biblioteca municipal a les 20:30 hores.
	
	Posteriorment, tècnics de la Diputació de Barcelona iniciaran una ronda de visites als diferents establiments del sector alimentari de Cardona per conèixer de manera específica les característiques i l'activitat que porten a terme. Un cop feta la inspecció sanitària i analitzades les dades de cada un dels establiments s'informarà i s'assessorarà als seus responsables sobre les mesures que han d'adoptar per adequar-se a la normativa sanitària vigent.
	
	El procés servirà també per classificar els establiments alimentaris segons el tipus d'activitat, el volum de producció i venda, o les instal·lacions i sistema de producció que utilitzen. Amb aquesta actuació l'Ajuntament de Cardona i la Diputació de Barcelona col·laboren per tal de donar suport al comerç local de Cardona.
	
	L'Ajuntament de Cardona espera compta amb la participació dels comerços del sector alimentari del municipi.
Normativa sanitària per als comerços d'alimentació, a Cardona
La sessió es realitzarà el dilluns 12 de desembre
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 02 de desembre de 2011 a les 20:00
																			
								Et pot interessar
- 
												 Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
- 
												 Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
- 
												 Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
- 
												 Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
- 
												 Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
- 
												 Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització

 
															 
															 
															 
															 
															