Simulació de missatge rebut. Foto: Catpress
Aquest dilluns és el primer dia que es poden comprar macarrons biològics certificats a un sol euro gràcies a la campanya promocional de la santvicentina Nostrum a través de telèfons mòbils que geolocalitzen els locals amb una aplicació de mòbil que ha desenvolupat l'empresa catalana Qponia. Els clients únicament han de mostrar la pantalla del mòbil per accedir als biomacarrons o altres promocions de la cadena catalana de menjar per emportar.
Qponia és una empresa liderada per Jordi de los Pinos, un enginyer de telecomunicacions català procedent Institut Tecnològic de Massachussets (MIT). La primera firma d'envergadura que ha assumit aquesta tecnologia pionera com a mètode de promoció és la cadena de menjar per emportar Nostrum que ha optat pels cupons virtuals com a estratègia per arribar a una important segment de la seva clientela: professionals qualificats, estudiants i, en general, gent jove.
Dilluns és el primer dia que es pot accedir als cupons promocionals de Nostrum a través d'aquesta aplicació per mòbil que es pot descarregar de de l'Apple Store i l'Android Market i funciona per a Iphone i terminals Android. Qponia, que ha llençat aquesta aplicació tot just fa un mes, permet anunciar als comerços sense cap mena de risc, ja que només es cobra quan un client fa servir un cupó des d'un establiment, en aquest cas, de Nostrum.
Dos menús per 3,5 euros a través de Qponia
L'empresa Nostrum, nascuda el 1999, és pionera en donar resposta a les necessitats de la vida contemporània: menys temps per cuinar però més necessitat d'alimentar-se bé. Les botigues Nostrum, ubicades principalment al centre de Barcelona, han evolucionat amb el temps per convertir-se en un espai on comprar el menjar, però també on degustar-lo, en un ambient relaxat, modern i agradable.
Nostrum ofereix actualment el dos Superplats a través de Qponia a 3,5 euros. Inclou un plat molt complet i nutricionalment compensat. Aquest preu inclou ampolla d'aigua mineral i iogurt artesanal.
Nostrum engega una campanya de promocions geolocalitzades
L'empresa de Sant Vicenç de Castellet ofereix biomacarrons a 1 euro a través de missatges al mòbil per proximitat als seus establiments
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el 14 de febrer de 2011 a les 20:59
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible